~DJBNABHDHVSGHD JAG FÅR DAMP!! ;_;~

Ganska många anledningar faktiskt. :C

Jag vill baka. :c Orkar inte leta upp recept.
Måste städa. D: orkar bara inte ta itu med det.
MÅSTE BESTÄMMA MIG NÄR JAG SKA COSPLAYA VAD! >_< ...lat.
Måste åka BUSS till jönköping antagligen. .___. om vi inte kör dvs.
Känner mig ensam och osocial. TAT ingen är inloggad, varken skype, msn, eller facebook! D:
Kommer inte kunna spela trickster mer. :c Jag har windows 7 32bit.
Är hungrig. :c åt knappt någon frukost...
Behöver pengar! D'': ... orkar inte jobba. :c
VILL SPELA TRICKSTER!!!11 Q_Q ... går bara inte. :c
fryser. :3
STÖR MIG PÅ ATT JAG INTE BOR LÄNGRE UPP I LANDET! D:<
.... jag känner mig whine'ig. :c Aja.. nu ska jag försöka baka.. eller något! xD



Kommentarer
Postat av: Lucinda

RE: Yes! ;3 fast denna gången ska det bli snygg design.. avskyr den jag har nu D':



Kultcon verkar bli helt epic!! OwO

Yes ;3 Ser du en Ayame Sohma (röd kappa, vit lång fläta) vid Tomodachi's bord så är det garanterat jag! XD



Snälla säg hej till mig !! :'D Jag är snäll !!

Bits inte ens när jag cosplayar nån från Vampire Knight 8'D (hahaha... vad rolig jag var där.. NOT!)

2010-09-19 @ 16:06:43
URL: http://kirakira.blogg.se/
Postat av: P-chan

Adda min msn! 8D



Sv: KIDNAPPA MIG <3 8D fast har inga pengar dit elelr som inträde :c



ohh OwWO om du är någon av demär ju gruppen snart full! xD AWSOME! trodde aldrig jag skulle hitta så många egentligen Owo

2010-09-19 @ 19:31:25
URL: http://lillapchan.blogg.se/
Postat av: vampireknight!

Så detta är din blogg :3!



Kultcon ^w^ <33! Ska ta bussen.. Ush ca 4-5 timmar på en buss. Får hoppas man inte hamnar brevid någon konstig kille som hör på samma låt om och om igen (som min vän hade turen att göra xD..)



Äru skåning eller :D?



2010-09-19 @ 20:22:44
URL: http://chirudesweets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0