~Kultcon 01: JÖNKÖPING!!~

Eller som Sophie säger: " JÖNKÖPING!!!!!!1 D: *bugabugabuga*"

Som sagt, jag tänker dra till Kultcon! :D
Denna gången vet jag inte om Tammy kommer hänga med eller ej. Hur som helst så ska jag dra ner Audrey från Uppsala, och kanske Yuri och Hagane också. >w< Iggyfag och Amerifag kommer också, i sina AWESOME Indepence-cosplay! :'D 
Det passar faktiskt bra att en Independence!England(/Iggy) kommer, eftersom att han har samma dräkt i Austrian succesion-kriget, och jag ska själv cosplaya Austria i hans Austrian succesion!uniform.
Sedan ska jag såklart cosplaya mitt secret cosplay OCKSÅ.(Jag kommer ge ledtrådar sen.. någon gång! xD) Och det som är det roliga är att jag gör det av mitt Aus-cosplay, samma vita jacka(SPOILER xD).
Men som sagt, DETTA är vad jag förhoppningsvis kommer se ut som:
(OBS! Inte jag på bilderna, även om jag önskat att det var jag! D:)
En awesome austria cosplayare! :D
Another awesome austria cosplayer! xD
'ZOOOMF nejmen.. potatismjöl.
JAG KAN INTE VÄNTA! >W<
Jag har, sedan jag började cosplaya austria, alltid drömt om att cosplaya Seven weeks war/Austrian succesion!Austria,  så detta cosplayet kanske jag cosplayar mer än bara en-två gånger. (dessutom påminner det om Lelouch från code geass. o3o )
Dessutom har jag planerat att göra en sketch med andra austrian succesion-cosplayare. Det kommer bli grymt awesome! ^^
Jag hade tänkt mig någon form av "APH - Battle of the dying heroes"(Google/youtube it.) eftersom att den är grymt awesome! Eller så hade man bara kunnat göra någon random dramascen eller något. :3
Fööör, sketchen kommer att bli av på CONfusion i göteborg, UPPCON 11 i Uppsala eller NÄRCON i örebro nästa år! :3
Jag har blivit informerad om en seven weeks war!cosplaygrupp som ska vara där på Whatevercon03, men dit kan jag inte ta mig. D: Så därför får det bli senare. :c Men hur som helst, så tror jag att jag har en Hungary, England(Iggyfag? xD) och kanske en Prussia. >_>
MEN, det dåliga med Kultcon är att det är samma datum som London expo(29-31 okt)! :c Mne jaja,det kommer väl bli bra ändå! xD
.. och jag som lovade mig själv att aldrig cosplaya Austria igen! Dx

Kommentarer
Postat av: P-chan

Sv: Åh samma känslor! ;o; seriöst samma sakmed min sociala del, jag är skittyst i skolan, jagg vet inte varför men det bara blir så, med mina vänner är jag hur social som helst och bland dem som man möter som sdu sa, på konvent osv, och btw tackar 8'D



omg känner du chona? 8D awesuuume~ 8D Och Jing var sååå söt ;w;

2010-09-19 @ 13:02:17
URL: http://lillapchan.blogg.se/
Postat av: P-chan

jag vill med till kultcon ;_;



SV: Ohh :33 är det du som skrev det på dA? ^^ det var någon som skrev det så.. jag vill inte blanda ihop några och ja xD men du får annars jättegärna vara sarturn! 8DD Awesume :3333



btw VART KÖPER MAN DEN?! OwO missade att buda på den TwT

2010-09-19 @ 15:20:59
URL: http://lillapchan.blogg.se/
Postat av: Lucinda

AWESOME !! :D Jag ska också till Kultcon, kommer cosplaya Ayame Sohma från Fruits Basket (^__^)

2010-09-19 @ 15:56:06
URL: http://kirakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0