~NEJMEN HEJSAN! 8D~

HII ZAAAR
... jag är på väldigt ovanligt glatt humör idag. :3 DUnno why...


Men.. Jag har inte varit online i helgem , eftersom att jag var hos Tammy, och idag talkade jag Emmy på hennes cpskola. >:3
.. Ja.
Jag och Tammy hade überkul i lördags, vi spelade biljard, kollade på kimono-dokumentär-whatevah och SILENT HILL . :D
En av de mest awesome filmer ever. :3 Måste se resten, bland annat för att chibi cosplayar därifrån. xD
I söndags hittade vi en awesome Madame red-klänning till hennes cosplay för 190 spänn! o_o Så ja.. jag MÅSTE få med henne på kultcon. :/
Jag söker även kuroshitsuji cosplayare! 8D För, jag ska själv cosplaya därifrån.. och VILKEN karaktär avslöjar jag någon annan gång, men ja... Jag har antagligen en madame red med mig... så... fler? x3 Det är inte precis kul att vara ensam. ._.

www

Kommentarer
Postat av: P-chan

SILENT HILL RULEZZ 8DD

btw picture rulez 8D

2010-09-28 @ 15:38:51
URL: http://lillapchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0