~Nejmen rly~

Jag och Filip kom nyss fram till att min dator är Uppfuckad. C:

Mina muffins blev misslyckade. :c vi hade inget socker, så de smakar bröd! XD Jag hade dock rörsocker, men det smakar fortfarande bröd. xD

Btw, Fille kom hem. :3 Han kom hem från tävlingen, med Jessica och mamski. ^^ De kom 5:a! :'D Och de fick ett uppflyttnings poäng, så de är uppflyttade till Vuxen C. ^^ Jag känner mig stolt! >:D
Vi har kollat lite på kamorer, GEEEEZ, VARFÖR SKULLE HAN SNO MED SIG KAMERAN TILL LUND! T_T 
Jag får köpa ett linskydd, eller egen kamera, så kanske det blir bättre. :c Jag är i behov av en bra kamera! Dx
Canon EOS 1000D <33
Måste hitta någonstans där det är billigt! D:
Dessutom är jag på argument humör! Så Tammy skrev nyss " LÅT MIG VA! D:" när jag sa emot henne för femte gången. Jag kommer bli partiledare i framtiden. (Y) Såklart, jag ska göra skåne självständigt och kommunistiskt! >D Hah, nej. xD

Hur som helst, min nya cosplayprofekt lista kommer se ut såhär:

Secret Kuroshitsujicosplay [Kultcon01]
Austria Seven Weeks war unfirom [Kultcon01]
Cisqua(elemental gelade)[CONfusion 01]
Russia [Okasiicon 2011/Kodachicon 2011]
???[Okashiicon/Kodachicon 2011]
Bunny 3rd Job Champion[Uppcon/Närcon 11]
OCH
Hayate eller Reinforce från MGLN [Närcon 12?]

Sedan skulle jag vela cosplaya någon mer så otrloigt mycket! T.ex
Lelouch ( kanske kodachicon nästa år?)
Någon från Sailor Moon ( alltid drömt om! :D)
Eas
Reinforce

Men de som jag kommer fixa cosplays till, som inte kommer att cosplayas på konvent är bland annat
Chase och Tao
En gothic verison av Grell
... Nu får vi se hur det går i riksdagen! xD Hur det blir med sverigedemokraterna, tex. .___.

(Bunny 3rd Job)
Jag är så otroligt pepp på att cosplaya henne! :D Jag har alltid avgudat henne. :3
Men... varför tänker jag inte cosplaya henne förens nästa närcon/uppcon?
Jo, jag VÄGRAR gå lättklädd på ett konvent i vinter.
Men jag tror faktiskt att jag kommer börja med detta i höst/vinter faktiskt ändå. o.o
Och skorna... jag kan säga direkt, jag kommer göra överdrag. ._.
Och handskarna kommer jag ha problem med! o_o
Men.. jag kan inte spela trickster längre! Q_Q

Kommentarer
Postat av: P-chan

Hoppas du kan vara med i Sailor moon cosplaygruppen! 8D det vore AWEZUUUME~ hög tonläte röst



btw vart kunde man köpa den där klänningen? xD BEROENDE QwQ

2010-09-19 @ 22:49:08
URL: http://lillapchan.blogg.se/
Postat av: vampireknight!

Många värkar drömma om Sailor moon cosplay´s x3!

Hopaps själv på Sailor mars/Rei hino dock så är jag nog lite ung och mycket kort xD..



; Om du menar Sasori Ahrsjö så ja :3.

(Inte ritkiga namnet ofc men xD..)



2010-09-19 @ 22:55:30
URL: http://chirudesweets.blogg.se/
Postat av: P-chan

SV: Jaa jag drogar alla sakerna nu QwQ fast har rätt så mycket.. en hel bokhylla typ med sailor moon sakwer! xD Men hittills vill jag samla till de svenska tidningarna iställe ^^

2010-09-19 @ 23:07:06
URL: http://lillapchan.blogg.se/
Postat av: vampireknight!

; Såklart du kan :3! Jag heter Tilda wilhelmsson ofc xD..



Själv var jag ganska liten när Sailor moon gick på tv :d.. Så jag har bara små minnen av introt och små blandade scener.. Men jag älskar seiren såklart <33 ^^!



Hahah xD. Jag gillade också Winx men jag tror det började för mig med typ Pokemon & digemon :3.

2010-09-20 @ 18:46:16
URL: http://chirudesweets.blogg.se/
Postat av: Star

:o Triiiiickster! <3 Jag fundera på att cosplaya Cat :D Men i vilket jobb vet jag inte än, antagligen entertainer eller diva :3 (random person här som ska på närcon 2011) (Y)

2011-06-12 @ 22:31:13
URL: http://liiseon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0