~Ny blogg + lite random shiet~

Nejmen, hejsan. :3
Du har inte tittat in tidgare förstår jag? :D
Första gången? Vem jag är? 
Tjao,  du kanske har tittat på någon av mina förra bloggar, och den jag är? Hm. jag blev känd som Gay!Austria under Uppcon 10. Har varit på några konvent detta året, cosplayat Austria för det mesta.. Åh? Ni vet inte vem jag är? Det är faktiskt också bra! :D Då får du väl lära känna den lilla tråkiga personen som sitter bakom skärmen. Nu t'nker jag bara fylle i lite random shiet, så att ni får en uppfattning om mig~~


~Vad heter du?~
Azusa-Hecate Haescuaztae

~Vad kallas/har kallats du för?~
Azu
Austria
Gay!Austria
Uke
Richard
Ange
Mari
Heca
TaoTao
bob
ULTRAMEGAUKEGAY
du
hon där
emobarn
Aids-barnet
PÅKaren
Kommunisten
Piraten
Miss Prissy
Roddy
Russu
Darky
Darkwings
Moony
Mercury
Rin
Rough
Ashu
TantGrön
Azuuu
Yuu
Alhazred
HongKong
Reinforce
Rein
[ Jag kommer inte ihåg alla.. men, det där är vad jag kommer ihåg än så länge! 8D]

~Vilket är ditt favorit cosplay/crossplay du själv cosplayat?~
Hmm... Det skulle nog vara Austria/roderich edelstien från Hetalia 1700/1800-talsdräkten. Är väldigt nöjd med den.

~Vilket cosplay är du minst nöjd med?~
Mitt Milky rose cosplay, det är hemskt! XD

~Vilken karaktär skulle du helst vilja cosplaya?~
Svårt! xD Eas från Fresh!Pretty cure, möjligtvis Karen från code geass.

~Vilken karaktär skulle du helst crossplaya?~
GUD! Så otrloigt mpnga! O_O Om man bortser från de jag ska cosplaya... Druitt, Alois och Tao från Kuroshitsuji. Wolx från erementar gerad, och Akaito från vocaloid! xD Det finns så otrligt många fler, men jag kan inte komma på någon mer för tillfället. :C

~Vilka karaktärer HAR du cosplayat/crossplayat?~
Austria(2 olika cosplays, hans lila kappa och 1800tals sak.) [Uppcon 10, Kodachico
n 2010, Meuwcon 03]
HongKong
Milky Rose
America(casual)
Iceland
Female!America 
Monaco
Amu Hinamori
Samt Poland.
~Vilka karaktärer SKA du cosplaya?~
Austria(ett tredje och sista! Seven weks war/Austrian succesion war uniform) [Kultcon01]
SECRET COSPLAY [Kultcon01]
Cisqua(erementar gerad/elemental gelade) [CONfusion]
Mari(Grand chase)
Lelouch(code geass)
Russia(Hetalia)
Jin(Grand chase)
Hayate(Magical lyrical girl nanoha)


~Vilket cosplay ser du fram till mest?~
Hayate från MGLN. 


~Vilka konvent har du varit på?~
Okashiicon 01
Kodachicon 2010
Uppcon 10
Meuwcon 03(CPCON 00! D:<)

~HUR GAMMAL ÄR DU EGENTLIGEN!? O_O''~
... S~e~c~r~e~t~ :3
Jag har en hobby av att se hur gammal folk tror att jag är. :3 Vilket är ganska intressant, faktiskt.
[ Jag känner mig så internationell! 8D ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0