~Zero Kiryuu cosplay?~

Oh hai thar! 8D
.. Again.

Jo, jag satt vid datorn idag och tänkte.. och kom på..
" OH DAMN. JAG KAN JU COSPLAYA ZERO! 8D "
Så nu har JAG bestämt att jag, och en annan ska cosplaya Kaname,
och.. nu söker jag även andra "medlemmar" till en eventuell cosplaygrupp! D:



Vi ska bland annat göra videos, och möjligtvis en sketch också. ^^
Vi behöver mest en Yuuki, men även andra karaktärer är välkommna. :3
Ni kanske inte cosplaya någon därifrån, men någon du känner kanske gör? :3
Det hade varit awesome om vi kunde vara många! 8'D

Och Detta cosplay hade vi tänkt ha under följande konvent:

Okashiicon(?)
Kodachicon
Yoicon(?)
Uppcon(?)
Närcon

Och ofc kommer vi ha massa photoshoots. o3o
Men detta blir antagliugen inställt om vi inte får folk. >_>

Kommentarer
Postat av: Vampireknight!

Om ni värkligen behövern någon i Vampire knight gruppen så kan jag vara Yori om ni vill :3.



Förmodligen Okashiicon bara då :d..



; Åhh varför får jag aldrig veta detta dirket >:d..



Awsome iallafall ^^!

2011-01-12 @ 20:54:36
URL: http://chirudesweets.blogg.se/
Postat av: P-chan

ÅH yoicon och närcon!! 8D Dit ska man själv iallafall! :3



SV; TAck för tipsen! Ebay går jättebra :3 Fast gillade mer skorna på sista länken :3 De blir nog bäst tror jag, de finns i sverige så mamam går nog hellre med på det + de hade inte så mycket spets fram vid tårna :3 Arigatou!! ^__^

2011-01-18 @ 17:26:19
URL: http://lillapchan.blogg.se/
Postat av: Luchinda

ooooh... hade gärna velat joina... men har tyvärr hela 2011 fullbokat (T___T)"

2011-01-25 @ 03:55:26
URL: http://kirakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0